Iubirea de tata...

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Luizax spune:

hai ma marius, nu te mai codi atata, zi repede ce poza sa puna la pofestire ca sta saitun lok Mai ejt profesor? sau te-ai reorientat? kiar...pe cand carticica?....ca iote cedea doritoarele Luiza
P.S. sper snu te iei (si tu) de scrisul meu cosmapuce nebuneala

Luizax

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Nu mai sunt profesor..lucrez doar pentru firme private. Carticica?! Eu nu am scris nici o carticica.
marius

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Veve spune:

quote:
Originally posted by marius

Carticica?! Eu nu am scris nici o carticica.
marius



...N-ai scris dar sunt sigura c-ai avea ceva material adunat pentru una.Numai cele de pe forum...nu mai vorbesc de ceea ce mai pastrezi doar pentru tine..

Irina & Veve cea cumintzica foc!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Luizax spune:

Marius :) pai n-ai scris...dar ai face bine sa scrii . si eu am fo profesoara ... 1 an, nu sra zice a? . Anyway mai skrie tu dastea ca miemi plac (si vad ca nu numai mie). satz traiaska fetele!!!

Luizax

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ali spune:

M-au emotionat cuvintele tale.MA bucur ca exista barbati atat de sinceri si de deschisi, care sa recunoasca ce simt in astfel de momente.Te rog sa-ti feliciti sotia (Angela) pentru ca a stiut pe cine sa aleaga ( pe tine).

ali

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marius spune:

pentru admin...
- ce sa spun luati o poza de la adresa http://marius.rdsor.ro/poze/daria-album.html care o considerati mai potrivita.