Euthanasie pentru Cristi - pe calea cea buna

Raspunsuri - Pagina 9

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns silvana75 spune:

Sunt din Timisoara. Am auzit de dr. Socoteanu ca fiind un medic bun. La fel este si dr. Verzescu de la Clinica de Cardiologie. Despre dr. Verzescu va pot da tel. adresa numai luni.

Toate cele bune
Silvana

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns MALUBA spune:

am citit aseara si nu mi-a venit sa cred. nici nu am putut scrie din cauza lacrimilor si a starii care mi-a creat-o...mai ales ca sunt ingrozita de faptul ca sunt studenta in cadrul medicinei si ma gandesc cum as reactiona daca voi avea astfel de colegi......
o Doamne!!!! cum sa tai aripioarele unor asa ingerasi dinainte de a invata sa zboare??/
din pacate nu pot decat sa ma rog la Dumnezeu sa deschida mintile si sufletele celor pacatosi.....
ADELINA sa-ti dea Domnul sanatate si toata puterea din lume !! esti un inger!
tot respectul meu pt toti ce vor si pot sa intinda o mana de ajutor....

pupici pt bebici,mamici si burtici

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Anina_n spune:

Of, Doamne ! Citind despre Cristi mi-am amintit de Andrei al Luciei, de fetita lui Dani... Dar Cristi are 3 ani in curand, trebuie sa traiasca, sa existe si invingatori(ca si Alvaro al Elenei) in lupta asta cu nedreptatile vietii. Cineva, acolo sus, il iubeste in mod sigur !
Ma rog pentru Adelina, mami a lui, sa-i dea putere sa lupte, sa-si aibe puiul blond alaturi toata viata, si pentru Cristi sa reziste, sa lupte in continuare !

Nina & Nina-Cristina (2 ani in ianuarie)
http://www.babiesonline.com/babies/n/ninacristina

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Sylvie spune:

Am descoperit abia acum subiectul si nu am reusit sa citesc toate mesajele voastre. Ma rog pentru sanatatea lui Cristi si sunt convinsa ca baietelul acesta luptator va invinge.