viata in Germania

Raspunsuri - Pagina 10

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Camelia spune:

quote:
Originally posted by ariadna
Ca la greencardisti scrie clar pe Greencard ca dreptul de munca e de la data de pana la data de (limitat). Daca noi, de ex., am reusi sa obtinem drept de munca nelimitat ar fi cea mai super chestie (celelalte aspecte sunt mai putin relevante pentru noi).
ariadna



Ariadna, la noi e limpede ca nu putem obtine permis de munca nelimitat in timp deoarece asta ar insemna sa avem mai multe drepturi decat sotii nostri a caror permis este limitat si ca domeniu si in timp.Ori asta nu-i posibil.
Insa ceea ce am povestit eu in mesajul anterior se referea la alte situatii decat greencardistii.

Credinta face totul posibil; dragostea face totul usor

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns osolita spune:

Ariadna, eu tot cu greencardist sunt casatorita si am obtinut chipurile dreptul de munca pe termen nelimitat(la perioada de timp scrie unbefristet) dar de fapt daca sotului meu ii expira dreptul de sedere faza cu unbefristetul cade.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ariadna spune:

Intrebare intrebatoare: oare ar putea fi posibil ca sotu' sa ceara drept de munca pe alt temei decat cel de Greencard, adica cu alte cuvinte exista vreo portita sau nu?
Dar cum nimeni nu a facut nimic pana acum presupun ca intrebarea mea e cam naiva

ariadna

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns MARUSKUTA spune:

eu acum ma pregatesc pt.zmp.testul daf este la in nivel superior.zmp costa 105 euro.pt.dsh m-am inscris la universitate pt.cursuri pregatitoare.dureaza 6 luni.numai sa primesc un loc , ca e batalie mare.vreo 20 pe un loc.
oricum iti urez bafa.
mari

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Crystinne spune:

quote:
Originally posted by ariadna

Crystinne, tu esti casatorita cu un neamt?