Oxiuri, limbrici, trichocephal - tratamente/info

Oxiuri, limbrici, trichocephal - tratamente/info | Autor: Flower

Link direct la acest mesaj

O prietena de-a mea a observat ieri in 'scaunul' fetitzei un viermisor !
M-a rugat sa va intreb ce medicamente ati folosit voi in asemenea cazuri ...
Fetitza are 1 an si aproape o luna , dar s-a nascut prematur , in caz ca trebuie tinut cont de asemenea detalii ...
Va multumim mult !

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns MariaM spune:

Usturoi...mult usturoi...si scapa sigur..
iar mancarica care o face zi de zi sa arunce si cate un catel, doi de usturoi....si o asigur ca nu o sa mai aiba probl de genul asta..
eu una si in ciorbita ii pun usturoi...(nu crud, exact asa cum pui ceapa pui si usturoi , calit , fiert cum vreai)

va pup

Maria&Vladut

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ponicid spune:

Numai medicul poate sa ii recomande medicamentul si doza in care trebuie sa il dea copilului.
Sunt medicamente foarte toxice pentru organism.
Probabil ca, copilul are oxiuri. Zentelul este bun pentru acesti viermisori.

Daniela, mamica de Ana-Maria

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Bobita spune:

Zentel, e bun scapa sigur, sa intrebe medicul

Sa fim fericite
http://www.desprecopii.com/forum/photo_album_view.asp?cname=Album+principal&mid=224&cid=229

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Danza spune:

Daca prefera tratamentul naturist, atunci, pe langa usturoi, care s-ar putea sa nu-l agreeze la 1 an, stiu ca mai ajuta si semintele de dovleac, adica mamica tre' sa scoata miezul din semintele uscate si sa le piseze, apoi sa le puna in mancarea obisnuita pe care i-o da fetitei. Astfel, copilul nu va simti nici gustul, dar va scapa de musafirii nedoriti.

Multa sanatate fetitei prietnei tale!

Cu drag,
Dana, mamica lui Danutz - 2 ani pe 20 septembrie
Album:http://www.yamafoto.com/?ref=6599

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns carmenp spune: