traheobronsita acuta

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Sheannamp spune:

Citat:
citat din mesajul lui ang3lt0uch

hm, again, nu am spus asta. si daca u crezi ca acetona e asa inofensiva, un mic studiu asupra efectelor nu ar strica. mamica in cauza de aici, a inteles mesajul sunt convinsa.

Sorina, mami de Adriana Renata (08.05.2007)

Poze cu ingerasul mic


Ba eu am inteles foaaarte bine ce ai vrut sa spui.
Si e gresit....
Fumatul cauzeaza mai des bronsite decat oja sau acetona...
Alea nu cauzeaza bronsite ci, cel mult, iritatii tranzitorii....
Repet, ca sa intelegi tu mai bine si sa nu mai repeti alta data, fumatul in mediul in care traiesc copiii duce la aparitia bronsitelor acute si, in timp, la cronicizarea afectiunii bronsice....
daca tu te simti mai bine sa crezi ca fumatul e mai putin nociv decat oja, treaba ta, dar macar nu spune asta in public ca s-ar putea sa te creada si altii....

Apropos, eu sunt medic si asta imi cam da dreptul sa vorbesc in cunostinta de cauza. Tu?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alssa spune:

ang3lt0uch, cred ca tu confunzi intoxicatiile acute cu substante de genul celor enumerate mai sus ... solventzi si alte bazaconii. Unele intoxicatii acute (ma refer la cele prin inhalare), pot da citeva simptome pulmonare (sa ma scuze Sheannamp, nu-s medic, nu ma exprim cum trebe) dar in niciun caz BOLI de genul asta.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns monu spune: