Pitici de Ploiesti 7

Raspunsuri - Pagina 9

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns gabi78 spune:

Buna fetelor!

Baiatul meu a implinit un an! Cind o fi trecut?

A sarbatorit cu antibiotice ca desi un an de zile nu a foat nici macar racit acu facu o mare viroza care dupa simptomele de raceala banala a dat in voma si diaree si am ajuns in spital..... Am stat o sapt si am plecat la cerere ca altfel nu mai imi vedeam copilu' bine!
SFAT: nu va internati sub nici o forma copilu' in nenorocitul de spital de pediatri din Ploiesti! Sunt medici exceptionali (citiva) dar care nu au conditii sa isi desfasoare o activitate omeneasca! Asistentele sunt niste nemernice si nu sunt convinsa ca sunt nici femei si nici oameni..o fi vreo natie aparte ca eu nu am mai intilinit asa ceva pina acum.... conditiile sunt proaste..
Chair daca va spune sa va internati fugiti la Bucuresti ca macar acolo sunteti tratate omeneste.

In fine.. pentru cine e interesat pot sa dau detalii...

Voma la copil asa mic nu prea e bine sa fie tratata cu asa medicamente ... cam tari si metroclopramidul ala ..e ... ca un drog pt ei..

Pediatri buni.. acum am intilinit-o pe dr Podeanu.. jos palaria! O FEMEIE de exceptie.... are cabinet pe strada 8 martie pe la jumatatea strazii, o casa galbena, are la poarta un afis cu numele ei. De asemenei o parere exceptionala am despre dr . Mertl, desi in virsta, stie sa faca un consult complet si sa dea sfaturi in functie de situatie, are cab in zona Hale, pe strada pe care este Lic Caragiale, in capat spre linia de tramvai, la fel, are la poarta o tabla cu numele. Eu pe ele le recomand cu cladura.

Am mai auzit lucruri bune despre dr Olteanu, dr Dascalu si o alta feblete a mea dr Iorga.


ca sa vedeti ce super baiat frumos am...aviz mamelor de fete! .. priviti aici
Va pup ..revin.

Gabi mama lui Tudor (1.03.07)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns MamyMara spune: