dureri de stomac-sarcina 11 saptamani

dureri de stomac-sarcina 11 saptamani | Autor: mess4u2000

Link direct la acest mesaj

As vrea sa stiu, dat fiind faptul ca e perioada de vacanta si nu prea imi vine sa sun medicul, daca pot lua ceva pt.stomac, dureri si arsuri. Am o stare de rau de la stomac dupa fiecare masa, orice as manca si chiar am inceput sa am duereri noaptea, care ma trezesc din somn. Anul acesta m-am confruntat cu probleme ale stomacului, am luat omeran, am facut si endoscopie si chipurile nu aveam nimik. Dr acum pe sarcina durerile si arsurile au revenit. Am citit aici ca pot lua malox, dar nu stiu ce sa fac, mi-e frica. Din pacate parca nu mai pot rezista, asa de tare ma supara. Va rog sa imi spuneti daca ati avut vreuna din voi asemenea probleme si ce ati facut. Rog, daca printre noi se afla uin medic, sa ma sfatuiasca. La prima sarcina nu m-am simtit asa.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns rhoneea spune:

Eu nu sunt medic,si nici nu iti pot recomanda vreun medicament insa iti pot spune doar ca unele femei in timpul sarcnii aciditatea gastrica este mai ridicata.Un exemplu am fost eu.Cateva zile aveam niste arsuri ingrozitoare,insa au trecut de la sine.Dupa acest episod am luat Gastroenterol(sunt niste sticlute mici,in nr de 7,in fiecare dimineata pe stomacul gol le luam.Aceste sticlute au un praf in capacel si se amesteca cu lichidul dinautru.Este un produs naturist).Apoi a fost mai bine,nu au mai revenit arsurile.

Iti doresc sa te faci bine,si sa gasesti o solutie iin rezolvarea situatiei.

Irina lui Pierre-Sebastien ( 05.06.2007 ora 9:45)




www.onetruemedia.com/my_shared?z=1c2fc1fae729596c5d1d9f&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">montaj sebastien(a crescut Sebastien)
paginuta colorata
pozici sebastien
nasterea cu noroc a lui pierre-sebastien

varsta Sebastien
botez Sebastien



[size3]Sarbatori Fericite[/size3]

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ariel_7000 spune: