cearcane uriase

cearcane uriase | Autor: enachescug

Link direct la acest mesaj

Buna
Baietelul meu (2ani,7luni)are de doua zile niste cearcane uriase. Sunt asa de urate ca ii intuneca toata fata. Nu s-a schimbta nimic in starea sau comportamentul lui. Mananca la fel ca inainte, e vesel se alinta in continuare la fel de mult.
Va rog imi spuneti daca asta poate fi semnul vreunei afectiuni ca sa o iau din pripa daca e cazul.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Nicoleta spune:

Servus.
Pot fi paraziti intestinali (Giardia sau chiar altii) sau poate avea probleme cu sinusurile (din experienta mea). Sau pot fi mostenire de la careva dintre voi.
Nu sunt medic, deci sunt pareri de mamica.
Nicoleta

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns maricar spune:

Poate sa fie o afectiune a rinichilor...sau altceva. Consulta un medic pt a te lamuri!

mariavlad

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ariana31 spune:

cearcanele pot fi ereditare, dar putina precautie nu strica. de obicei ele sunt un simptom al unei suferinte in sfera ORL, digestiva si renala fa-i micutului un examen exudat, un examen coproparazitologic si eventual o echografie abdominala si renala,daca in urma consultului medicul are anumite suspiciuni;

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Sheannamp spune:

quote:
Originally posted by ariana31

cearcanele pot fi ereditare, dar putina precautie nu strica. de obicei ele sunt un simptom al unei suferinte in sfera ORL, digestiva si renala fa-i micutului un examen exudat, un examen coproparazitologic si eventual o echografie abdominala si renala,daca in urma consultului medicul are anumite suspiciuni;



Sau mergi cu copilul la un consult pediatric si iti va spune acesta daca e necesar sa chinui copilul cu toate investigatiile existente la ora actuala.
Adica, va restrange putin aria de cautare.