Albinute si bondari de martie-aprilie 2007 (4)

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Amma23 spune:

Fetelor am fi eu o problema.Copkilu asta mananca cel mult 5 minute, in ml habar n-am ca e la san si nu am pompa).De obicei manca 10-15 cel mai putin.acum dupa maxim 5 minute se opreste si daca-l fortez eu sa mai manance da afara.Da mananca mai des, la 1:30 imi cere.Acum dupa baie a adormit si nu a mai mancat nimic.si mi se pare ca a fost mai bleg in seara asta. In plus saliveaza mult, ragaie si la o ora dupa ce-a mancat, cite putin si atunci incepe sa planga.Isi baga pumnul in guritza si suge de numa numa'.Si daca-i dau tzatza nu vrea.Azi nu am mancat ceva special, la fel ca si pana acum.
Ce-o fi?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sherbi spune:

pai cele de stat sunt luate de catre medici cu lazi frigorifice si tinute la temperatura optima de pastrare. oi vedea maine. poate mai sunt si alte mamici prezente sa ma ajute.

amma- si david face exact la fel. papa maaaaaaaaaaaaxim 5 min. ziua ma terorizeaza. suge 3 sec si se opreste. cred ca mai mult ii este sete. si foarte des. si de asemenea isi suge pumnul degeaba, ca nu ii este foame. cine stie ce-o fi in mintea lor. eu il las in ale lui.

Violeta, mami fericita de david alexandru

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns BiancaM spune:

Buna!!

Sa mai zicem si noi ce facem...
Vreo 2 zile am dat afara cam multisor, azi vad ca nu a dat deloc. PE gat are bubite, medicul mi-a zis ca pana nu i se lungeste nitel gatul, o sa tot faca. Ne-a dat o crema sa o mai ungem.
De mancat mancam la 3 ore ziua si noaptea cam la 4 ore. Are perioade de nesomn ziua, cand stam de vorba si rade si gangureste la mine.

Sambata am avut botezul. A fost cea mai cuminte fetita. Nu a plans deloc. A vociferat putin cand a imbracat-o nasa(a cam smucit-o). POze sunt la semnatura in albumul BOTEZ.